středa 10. února 2016

Recenze: Rtěnky Essence



Značku Essence zná snad každý. Jedná se o jednu z nejlevnějších značek kosmetiky, kterou můžete koupit v každé pobočce drogerií Teta, Rossemann nebo D&M. Stejně jako ještě například o fous dražší značka Cartrice, ji vyrábí firma Cosnova.
Essence je značka zaměřena především na teenagery, což se projevuje na jejich výrobcích. Navzdory extrémně nízké ceně i zaměření na mladé, najdete v regálech mnoho produktů, které určitě stojí za hřích. Ale dnes se budu věnovat pouze jednomu typu produktů a tím jsou rtěnky.



Musím říct, že mám rtěnky od Essence docela ráda. Mají v poslední době i docela pěkné obaly. Jop, v jednoduchosti je krása. Cena se většinou pohybuje kolem 60 Kč, což je velice příjemné. Teď Vám ukáži tři kousky, které mám aktuálně doma. Čeká Vás přehlídka trendy růžové! 

Essence –  Dlouho trvající rtěnka - Come naturally – 03

Líbí se mi to logo na rtěnkách


Tahle rtěnka byla od této značky moje první. Barvička se mi zalíbila natolik, že jsem se rozhodla jí dát šanci. A nelituji. Rtěnka je krémová a odstín je skvělý na denní nošení a to pro každou příležitost. Jen její výdrž je dost nic moc. Jak si jednou loknete vína, můžete se jít přemalovat. 



Barva se dá zvýraznit použitím konturovací tužky!
Za mě: ***

Essence – Nude love – 11




Tuto rtěnku mám naopak teprve asi týden. V posledních letech sem se těmhle Světle růžovým odstínům vyhýbala. Prý, že světlé rtěnky zvětšují rty. Sem asi jedna z milionu ženských, která zvětšovat rty fakt nepotřebuje =D. Spíš naopak, stačí trochu výraznější barva na mých rtech a vzbuzuji na ulici víc pozornosti než bych chtěla. Každopádně – tahle barva je táák příjemná. K dennímu decentnímu líčení – perfektní!


Akorát se obávám, že tenhle odstín už v drogeriích neseženete. Všimla sem si, že je na internetu zařazena mezi končícími produkty.




Za mě: ***

Essence – Tekutá rtěnka - Beauty secret 02


Mno, tekutá rtěnka je to spíš tak nějak v uvozovkách. Od tekuté rtěnky bych jednoduše čekala poněkud víc barvy. To ale neznamená, že by to byl špatný produkt, to zase úplně ne. Je to pro mne lesk. A já na lesky moc nejsem. Navíc je to takový docela lepivý lesk... No nevím, tuhle věcičku sem si prostě nějak neoblíbila a upřímně řečeno bych si ji už asi znovu nepořídila...




Za mě: **

A tady jsou všechny barvičky vedle sebe. Teď už nevypadají všechny úplně stejně. =D


No a co vy? Máte doma nějakou tu rtěnku od Essence nebo tuhle značku vůbec nekupujete?


Žádné komentáře:

Okomentovat